recent posts

banner image

Jana Pendapatan dengan BOUTEILLE Affiliate

  BOUTEILLE AFFILIATE  


Hello. Apa khabar? Pada yang masih baru, BOUTEILLE adalah jenama wangian hasil bancuhan 2 foundernya yang minat dunia wangian semenjak kecil. BOUTEILLE membuat dan mengeluarkan wangian artisan dan ilham antarabangsa. BOUTEILLE sentiasa mencari jalan untuk membuka peluang perniagaan pada orang yang sanggup berusaha dan Affiliate adalah salah satu usaha ini. 

Dengan menjadi affiliate anda akan mendapat komisen setiap kali orang membeli di Online shop kami melalui link anda. Link ini unik dan berbeza untuk setiap orang dan akan merekod jualan 
 

 BM  Bagaimana mengunakan link unik perfumeninja.com secara berkesan

 ENG  HOW TO USE PERFUMENINJA.COM’S UNIQUE AFFILIATE LINK EFFECTIVELY


Selepas pendaftaran sebagai affiliate di perfumeninja.com. Anda akan dibekalkan dengan link unik untuk akaun anda (contoh: https://www.perfumeninja.com/?tracking=5894b4d39365d). Setiap pembelian yang datangnya dari link ini anda akan mendapat 10% komisen. Anda boleh menggunakan link ini terus tapi kami nasihatkan supaya anda memendekkan nama link tersebut dengan menggunakan servis percuma supaya nampak lebih kemas dan friendly di mata pembaca. Pendekkan link tracking anda dengan:
  1. Google url Shortener: https://goo.gl/, atau
  2. Tiny url: https://tinyurl.com/ 
Sila msg kami di https://m.me/BOUTEILLE.MY  jika anda perlukan sebarang penjelasan.
Masih belum register affiliate? Sila register di sini. Buat duit dengan hanya menaip.

 BM  Cadangan Copywrite untuk sosial media (FB, twitter, whatsapp, dll)
 ENG  Suggested Copywrite for social media (FB, twitter, whatsapp, dll)

Pengguna social media selalunya mahukan mesej yang pendek tetapi menarik perhatian mereka. Dan selalunya rakan dan kenalan akan lebih bersedia untuk klik jika ia bersahaja tetapi cukup untuk menarik perhatian.
Anda juga boleh menggunakan sebarang Imej dan gambar didalam facebook kami selagi gambar tersebut tidak diedit sehingga banyak berubah dari Imej korporat BOUTEILLE
Anda boleh menggunakan ayat copywrite anda sendiri selagi kandungan ayat sesuai dan tidak melanggar etika. Di bawah ialah sedikit cadangan untuk posting permulaan anda.

************
 BM 
  1. Korang dah cuba bende ni? Aku dah cuba… memang wangi gilerr. <<Letak affiliate short link sini>>
  2. Tak payah cakap banyak. Wangi baq hang!! <<Letak affiliate short link sini>>
  3. ’Chloe’ yang ni mmg sedap. Tak tukar dah lepas ni! <<Letak affiliate short link sini>> p/s: anda juga boleh tukar Chloe kepada nama wangian lain dalam list kami
  4. 2, 3 kucing berlari. Mana satu aku nak pilih ni?!<<Letak affiliate short link sini>>
 ENG
  1. Have you guys tried this stuff? Its crazy awesome! <<put your affiliate short link here>>
  2. I just love this version of ‘Chloe’. I’ll definitely stick with this <<put your affiliate short link here>> p/s: Feel free to change ‘chloe’ to other names in your list
  3. Best version of <<put our perfume name here>>. Hands down by a mile. <<put your affiliate short link here>>
  4. In love with Carpe Diem. Just love it how it smells on my guy. <<put your affiliate short link here>>
************

 BM  Cadangan Copywrite untuk blog 
 ENG  Suggested Copywrite for blog

Pembaca blog lebih cenderung untuk klik link yang berupa inline di dalam kandungan penulisa blog. Maksud inline ialah ada perkataa di dalam artikel itu sendiri yang mempunyai link dan selalunya ditandakan dengan font biru.
Contoh. " ........   Saya dah banyak cuba perfume. Tapi perfume BOUTEILLE ini memang lain dari yang lain. Kotak dan packagingnya menarik perhatian, tapi kekuatanBOUTEILLE adalah wangiannya sendiri yang memang gorjes...."

Amacam? Get it?
Jika anda ada idea untuk membuat copywrite. Sila hubungi kami.

 BM  Cadangan Copywrite untuk Instagram
 ENG  Suggested Copywrite for Instagram

Instagram tidak membenarkan link di dalam mana mana post Instagram. Jadi menulis link di dalam post instagram tidak akan mendatangkan hasil. Cara terbaik untuk menggunakan affiliate dengan Instagram adalah untuk menambah satu akaun khas untuk Affiliate BOUTEILLE (anda boleh gunakan nama akaun yang lebih sesuai... seperti BOUTEILLE_FAN, etc). 

Di profile Instagram baru itu, letak affiliate short link di alamat webpage akaun.
Kemudian dengan menggunakan akaun personal anda pula, anda boleh meletakkan post dan tag akaun Affiliate BOUTEILLE anda. Peminat wangian boleh membeli melalui link anda di profil Akaun affiliate BOUTEILLE anda.

Orang kata tak kenal maka tak cinta. Kami cadangkan anda cuba sekurang kurangnya satu dari wangian kami jika anda belum pernah mencuba. Untuk sesi berkenalan ini, kami berikan 15% diskaun untuk registration pertama di online shop kami. Cuma gunakan Kod BOUTEILLE semasa check out. Kod in hanya boleh digunakan untuk pembelian selepas registration kali pertama sahaja.


Maklumat Penting: Registration di affiliate dan registration di online shop kami adalah 2 registration yang berbeza. Jika anda pernah register di online shop kami, anda perlu register lagi sebagai affiliate untuk menjadi affiliate kami.

- WELCOME TO BOUTEILLE AFFILIATE -
Jana Pendapatan dengan BOUTEILLE Affiliate Jana Pendapatan dengan BOUTEILLE Affiliate Reviewed by BOUTEILLE on July 15, 2017 Rating: 5

No comments:

Ad Home

Powered by Blogger.